Aamulla menimme Annan ja Benkun kanssa Tuomelankoululle, jossa työmaamme sijaitsee. Ensimmäisenä meille pidettiin perehdytys ja kiersimme työmaalla katsellen paikkoja. Työmaa on kohtalaisen iso kohde, joten se vaikutti aluksi todella sokkeloiselta, mutta pikku hiljaa alkaa hahmottamaan missä mikäkin on.
Ensimmäiseksi hommaksi aloin putsaamaan patteriputkista tasoitemassat pois, jonka jälkeen maalasin ne Otex-tartuntapohjamaalilla. Kannoimme myös kolme trukkilavallista maalipyttyjä sekä tasoitemassaa ulkoa sisälle, kahteen eri kerrokseen. Maalien ja tasotteiden kanto oli raskasta mutta kolmisin homma meni nopeasti. Iltapäivän jatkoin pattereiden putsausta ja pohjamaalausta. Työpaikka ja ihmiset vaikutti mukavilta ja päivä meni nopeasti.