I13MP-SALONEN
keskiviikko 25. toukokuuta 2016
16.5-20.5
Ullakon pintamaalaus loppuun ja sitten jatkoin nauhoitusta auditoriossa. Loppuviikolla aloin hiomaan ja pohjamaalaamaan keittiö koppeja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti