I13MP-SALONEN
torstai 4. helmikuuta 2016
työssäoppimispaikkani
Olen menossa työssäoppimaan Suomen Tapettimestareille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti