I13MP-SALONEN
tiistai 29. maaliskuuta 2016
29.3
Aamulla maalasimme patteriputkia sekä kannoimme tasoitesäkkejä. Pesimme tehosteseiniin käytetyt telat, jotka jouduimme etsimään ympäri työmaata. Iltapäiv
ällä aloimme nauhoittamaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti