Jatkoimme Annan kanssa patteriputkien maalausta.
torstai 18. helmikuuta 2016
keskiviikko 17. helmikuuta 2016
17.2
tiistai 16. helmikuuta 2016
16.2
Työpäivä alkaa seitsemältä joka päivä, joten saavuimme työmaalle siihen aikaan.Tänään oli aika tavallinen päivä, jatkoin patteriputkien putsausta ja pohjamaalausta.Huomenna kuulemma pitäisi päästä tekemään jotain muutakin hommaa. Vaikka putkien maalaus onkin rentoa ja helppoa niin siihen kyllästyy nopeasti, jos ei ole muuta työtä välillä.
maanantai 15. helmikuuta 2016
15.2
Aamulla menimme Annan ja Benkun kanssa Tuomelankoululle, jossa työmaamme sijaitsee. Ensimmäisenä meille pidettiin perehdytys ja kiersimme työmaalla katsellen paikkoja. Työmaa on kohtalaisen iso kohde, joten se vaikutti aluksi todella sokkeloiselta, mutta pikku hiljaa alkaa hahmottamaan missä mikäkin on.
Ensimmäiseksi hommaksi aloin putsaamaan patteriputkista tasoitemassat pois, jonka jälkeen maalasin ne Otex-tartuntapohjamaalilla. Kannoimme myös kolme trukkilavallista maalipyttyjä sekä tasoitemassaa ulkoa sisälle, kahteen eri kerrokseen. Maalien ja tasotteiden kanto oli raskasta mutta kolmisin homma meni nopeasti. Iltapäivän jatkoin pattereiden putsausta ja pohjamaalausta. Työpaikka ja ihmiset vaikutti mukavilta ja päivä meni nopeasti.
torstai 4. helmikuuta 2016
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)