Aamulla maalasimme patteriputkia sekä kannoimme tasoitesäkkejä. Pesimme tehosteseiniin käytetyt telat, jotka jouduimme etsimään ympäri työmaata. Iltapäivällä aloimme nauhoittamaan.
tiistai 29. maaliskuuta 2016
14.3
Palasimme takaisin Tuomelankoululle. Kannoimme tasoitesäkkejä ja maalasimme pannuhuoneen Annan kanssa pohjiin valmiiksi.
7-8.3
Menimme Loimalahden rivitalo työmaalle suojaamaan ikkunoita. Oli kiva aloittaa loman jälkeen rennosti ja päivät meni nopeasti.
26.2
Autoin Benkkua hänen hommissaan, kantamaan tasoitesäkkejä, sillä pannuhuoneessa oli lattian hionta kesken joten en päässyt sinne heti aamusta. Iltapäivällä jatkoin pannuhuoneen pohjamaalausta, jonka olin maanantaina aloittanut
24.2
Hioin pohjamaalattujen patterien takusien kitatut fiksaus kohdat ja paikkamaalasin ne. Myöhemmin Hane (ohjaajamme) opetti minua käyttämään korkeapaineruiskua, niin että ruskutin kellarikerroksen kiviseinille suoja/pesuainetta primeriä. Kun sain sen tehtyä ja Hane oli kertonut ruiskun pesusta ja muista siihen liittyvistä asioista, menin maalaamaan Annan kanssa patterien takuset pintamaaliin.
23.2
Jatkoin aamulla pannuhuonetta, mutta sillä ei ole niin kiire joten aloin maalaamaan patterien takusia pohjamaaliin. Loppu päivä meni niitä tehdessä Benkun kanssa.
22.2
Sain perjantaina hommakseni pannuhuoneen pohja ja pintamaalauksen, jota aloitin tänään tekemään. Hioin seinät tasaisiksi ja ehdin maalata jonkun verran kunnes kello tulikin jo kolme. Pannuhuone on suht iso ja siellä on todella lämmin työskennellä sekä osa putkista on kuumia. Ei siis mikään paras työympäristö, mutta on kiva päästä tekemään jotain isompaa hommaa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)










