tiistai 29. maaliskuuta 2016

22.2

Sain perjantaina hommakseni pannuhuoneen pohja ja pintamaalauksen, jota aloitin tänään tekemään. Hioin seinät tasaisiksi ja ehdin maalata jonkun verran kunnes kello tulikin jo kolme. Pannuhuone on suht iso ja siellä on todella lämmin työskennellä sekä osa putkista on kuumia. Ei siis mikään paras työympäristö, mutta on kiva päästä tekemään jotain isompaa hommaa.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti