Työpäivä alkaa seitsemältä joka päivä, joten saavuimme työmaalle siihen aikaan.Tänään oli aika tavallinen päivä, jatkoin patteriputkien putsausta ja pohjamaalausta.Huomenna kuulemma pitäisi päästä tekemään jotain muutakin hommaa. Vaikka putkien maalaus onkin rentoa ja helppoa niin siihen kyllästyy nopeasti, jos ei ole muuta työtä välillä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti