Ensimmäiseksi hommaksi aloin putsaamaan patteriputkista tasoitemassat pois, jonka jälkeen maalasin ne Otex-tartuntapohjamaalilla. Kannoimme myös kolme trukkilavallista maalipyttyjä sekä tasoitemassaa ulkoa sisälle, kahteen eri kerrokseen. Maalien ja tasotteiden kanto oli raskasta mutta kolmisin homma meni nopeasti. Iltapäivän jatkoin pattereiden putsausta ja pohjamaalausta. Työpaikka ja ihmiset vaikutti mukavilta ja päivä meni nopeasti.
Hyvä Tiia-Tuulia
VastaaPoistaKiitos Eveliina!
PoistaHyvä Tiia-Tuulia
VastaaPoistaKiitos Eveliina jälleen!
Poista